06 lutego, 2014

Stylizacja walentynkowa

Zauważyłam, że coś się ostatnio mało elegancka zrobiłam na tym swoim blogu, a miałam założenie, że będzie w dużym stopniu właśnie o tematyce modowej. Moja ostatnia w miarę kobieca stylizacja pojawiła się ponad miesiąc temu, jeszcze za czasów mało poważnej zimy ;). Z okazji zbliżających się walentynek postanowiłam taką "stylizację  na szpilkach" stworzyć, jest to part 1 i mam nadzieje, że nie ostatnia. Może uda mi się stworzyć jeszcze jedną do 14 lutego ;) Tak patrząc na te zdjęcia myślę sobie, że stylizacja w sumie jest na każdą okazję, czy od razu walentynkowa? Aby jednak stworzyć takie romantyczne, wyjątkowe tło do fotografii zamieniłam zdjęcia w ramkach na serca, które wycięłam ze zwykłego bloku kolorowego ;) Myślę, że chociaż trochę dodały tego klimatu :). 


bluzka / blouse - Mohito
skirt  / spódnica- Terranova
shoes / buty – CCC



Pozdrawiam, Kasia.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje za miłe słowa! po za tym dodaję do obserwowanych, żeby być na bieżąco ;)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, fajnie że postawiłaś na róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Super wyglądasz! Piękne szpilki! Szkoda, że nie mogę takich nosić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a to dlaczego? Problemy z kręgosłupem?

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba! ;) cudowne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8/2/14 02:18

    Bardzo ładne, ciekawe zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13/2/14 19:11

    bardzo ładny, dziewczęcy zestaw i jestem bardzo szczupła:)

    OdpowiedzUsuń