01 kwietnia, 2014

Delicate spring



Dziś chwalę się (a co!) ;) kolejną zdobyczą z SH. W sumie to nie mój łup tylko mamy, ale muszę przyznać, że udało jej się :) Mam na myśli biały płaszczyk z rękawami na 3/4. Myślałam o takim na wiosnę i długo szukałam idealnego. Zajeżdżam do domu na weekend, a mama wyskakuje z taką oto niespodzianką ;) Do tego delikane pudrowe spodnie i zwiewna koszula, strój idealny na wiosenną pogodę :) 

płaszcz / coat – Second Hand
spodnie / trousers - Troll
koszula / shirt - Bershka
naszyjnik / necklace - mój projekt (zobacz  naszyjnik DIY)
bag / torebka – podkradziona mamie, no name
shoes / buty  – elilu












2 komentarze:

  1. śliczne spodnie :)) i paznokcie;)
    mam prośbę;) kliknęłabyś mi w linki ? będę bardzo wdzięczna ;) http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne spodnie, no i ten płaszcz - perełka <3

    OdpowiedzUsuń